INGLOT ogłosił współpracę z Jennifer Lopez
HISTORIA MARKI INGLOT
Jedna z nie wielu już, w całości polskich marek, która cały czas się rozrasta na poziomie globalnym. Powstała w 1983 roku, a nazwa marki to nazwisko założyciela Wojciecha Inglota. Pierwszym produktem marki nie był kosmetyk, a płyn do czyszczenia głowic magnetofonowych. Następnie wraz z dotarciem do Polski mody na dezodoranty w sztyfcie firma stworzyła dezodorant. Produkt o nazwie VIP miał konkurować z jedynymi dostępnymi na polskim rynku dezodorantami, a mianowicie z Fa i bac. Nieco później - w 1985 roku Wojciech Inglot postanowił wypełnić lukę na polskim rynku kosmetyków kolorowych. Wojciech Inglot wraz z siostrą Elżbietą zdecydowali się rozpocząć produkcję lakierów do paznokci. Pierwsze produkty trafiły na rynek w 1987 roku. Od momentu wejścia na polski rynek Wojciech Inglot wiedział, że aby rozwinąć działalność i osiągnąć sukces musi być zupełnie inny niż jego konkurenci. Postanowił, że zaproponuje klientkom bardzo szeroką kolekcję produktów oraz szeroką paletę kolorów poszczególnych kosmetyków. Drogerie oferowały firmom kosmetycznym wąską przestrzeń na półach, dlatego też firma INGLOT otworzyła własne wyspy-stoiska, gdzie mogła pokazać swoją ofertę w pełnej gamie. Mające własne miejsce sprzedażowe INGLOT nie był zmuszony płacić marż detalistom, dlatego też mógł pozwolić sobie na obniżenie ceny swoich produktów nie rezygnując z ich jakości.Pierwszy sklep za granicą INGLOT otworzył w 2006 r. w Montrealu (Kanada). Właśnie tam na INGLOTA zwróciła uwagę firma z Dubaju. Później sieć rozwijała się już lawinowo. Obecnie przedsiębiorstwo sprzedaje swoje produkty m.in. cienie do powiek, lakiery do paznokci i pomadki do ust w ponad 755 salonach w 80 krajach krajach na sześciu kontynentach w tym 40 sklepów w USA. W Polsce INGLOT jest liderem branży kosmetyków kolorowych, a jego konkurentami są jedynie dobrze znane marki zagraniczne jak : L'Oréal, MaxFactor, Maybelline, Bourjois, MAC itp.
Inglot tworzy trendy za kulisami Fashion Week w Nowym Jorku, Paryżu, Mediolanie, Londynie i na Broadwayu. Inglot jest dedykowany oferowaniu entuzjastów piękna na całym świecie dzięki produktom wyposażonym w najnowszą technologię i najlepsze składniki
Biorąc pod uwagę gusta klientek marki INGLOT, to na terenie Polski najlepiej sprzedają się lakiery do paznokci, w USA hitem jest Freedom System, który umożliwia indywidualne komponowanie własnej palety kolorów kosmetyków: cieni, produktów do makijażu brwi ,pudrów do twarzy, różów do policzków, korektorów czy pomadek. W Australii z kolei największą popularnością cieszą się pudry i fluidy, a w krajach arabskich - kosmetyki do oczu, w tym przede wszystkim te z brokatem oraz błyszczącymi drobinkami.
W roku 2009 wspólnie z żoną Barbarą został sklasyfikowany na 85. miejscu listy „Stu najbogatszych Polaków” miesięcznika Forbes z majątkiem wycenianym na 150 mln zł.
Zmarł nagle 23 lutego 2013 w wyniku wylewu. Pochowany został 27 lutego 2013 r. na Cmentarzu Zasańskim w Przemyślu.
KOLABORACJA Z J LO
Po dziesięcioleciach służąc jako muza dla branży makijażu i inspiracja piękna dla kobiet na całym świecie, Jennifer Lopez debiutuje w limitowanej, edycji kolekcji we współpracy z globalną marką kosmetyczną Inglot Cosmetics. Premiera planowana na 26 kwietnia, obszerna linia kolorowych produktów Jennifer i Inglot dzieli wspólną wizję silnej kobiecości i zaoferuje kobietom różnorodne sposoby wyrażania siebie poprzez piękno. Wreszcie, każdy może teraz osiągnąć swój autentyczny "J Lo Glow".
"Kolekcja, którą stworzyliśmy z Inglot, jest wypełniona wszystkimi moimi ulubionymi produktami w moich ulubionych kolorach: od mascary, pomadki, rzęsy, róże, cienie do powiek i oczywiście ... bronzery" - powiedziała Lopez. "To, co myślę, jest wyjątkowe i ekscytujące, to nasza paleta Freedom System Palette, która pozwala tworzyć własną spersonalizowaną paletę z wybranymi kolorami i produktami, których potrzebujesz Teraz już nie musisz kupować 5-częściowego zestawu cieni do powiek, aby dostać ten jeden kolor, którego naprawdę potrzebujesz! "
Jennifer ściśle współpracowała z marką w każdym aspekcie kolekcji, w zakresie odcieni, kampanii reklamowych, opakowań, a nawet przy nazwach produktów, które są inspirowane jej karierą, jak "Boogie Down Bronze" i "Livin" The Highlight." Jako globalna gwiazda żonglująca wieloma zadaniami na macierzyństwie, Jennifer stworzyła linię dla kobiet takich jak ona, które są zawsze w ruchu. Kolekcja produktów pozwala kobietom tworzyć niepowtarzalny wygląd, niezależnie od tego, czy będą wyglądać naturalnie w ciągu dnia, czy wychodzić na scenę, inspirowane kultowymi stylami Jennifer.
"Nie mogliśmy prosić o lepszego partnera niż Jennifer, jest prawdziwą wizjonerką piękna" - mówi Grzegorz Inglot, wiceprezes ds. Operacji amerykańskich w Inglot. "Oprócz wspaniałego stylu, Jennifer jest także ekspertką w dziedzinie piękna i po latach pracy z najlepszymi w branży ma unikalny wgląd, to czego pragną kobiety, a także to, które produkty są niezbędne do stworzenia tego pięknego, rozsławionego blasku"
70-częściowa kolekcja obejmuje pudry, szminki, cienie, rzęsy i palety kosmetyczne. Wszystkie kolory w linii zostały stworzone i wyselekcjonowane przez samą Jennifer. Gwiazdą kolekcji jest Freedom System, który pozwala konsumentom tworzyć unikalne palety z ponad 300 000 możliwości kombinacji. Profesjonalnie opracowane produkty będą miały różne odcienie od "nude" po świecące, z nutą dymnego glamu, a kluczowe produkty w linii to rozświetlacz, bronzer, błyszczyk i tusz do rzęs.
Linia ta pojawi się na całym świecie 26 kwietnia na stronach jenniferlopezinglot.com, inglotusa.com, w sklepach Inglot Ale jeśli nie możesz się doczekać, ekskluzywna paleta inspirowana wyglądem Jennifer w kampanii reklamowej będzie dostępna do sprzedaży przed 17 kwietnia na stronie jenniferlopezinglot.com.
Założona w Polsce w 1983 r. Firma Inglot Cosmetics jest jednym z wiodących światowych producentów i sprzedawców kosmetyków kolorowych. Znane z rozległego wachlarza kolorów i rewolucyjnych bestsellerów, takich jak Freedom System z paletami niestandardowymi i O2M Breathable Nail Enamel, Inglot tworzy trendy za kulisami Fashion Week w Nowym Jorku, Paryżu, Mediolanie, Londynie i na Broadwayu. Inglot jest dedykowany oferowaniu entuzjastów piękna na całym świecie dzięki produktom wyposażonym w najnowszą technologię i najlepsze składniki. Oprócz globalnej strony internetowej marka posiada 755 sklepów detalicznych w ponad 80 krajach, w tym ponad 40 punktów sprzedaży w Stanach Zjednoczonych.
INGLOT ogłosił współpracę z Jennifer Lopez
Reviewed by Unknown
on
20:48:00
Rating:
Brak komentarzy: